اقتصادوتجارت : جوان ترین مدیر جهادی کشور و قهرمان صنعت که لقب فناور برتر کشور در حوزه مواد غذایی را نیز کسب کرده است بر تولید داخلی مبتنی بر عملکرد جهادی تاکید کرد و خواستار حمایت دولت سیزدهم و آیت الله رییسی بر رفع موانع در این عرصه شد .

رامین میرعبدالباقی مدیرعامل گروه توسعه آریا ۲۰ مهام با اشاره به فعالیت انجام شده در راستای تامین مواد غذایی گفت: شرکت توسعه آریا ۲۰ مهام مجوز فعالیت صنایع تبدیلی را شهریور سال گذشته از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرد تا شاهد جهش تولید در صنعت روغن خوراکی در کشور باشیم.

وی افزود: این شرکت تحت لیسانس شرکت سِمن ایتالیا و با سرمایه گزاری داخلی ۶۰۰میلیارد ریالی در ایران پروانه بهره برداری گرفت و محصولاتی مثل روغن آفتاب گردان، روغن کنجد و روغن زیتون و انواع سس، عسل، انواع شکلات صبحانه در ۶ طعم در سبد تولیدی خود جای داده است.

وی افزود: با توسعه واحدهای تولیدی، وابستگی کشور به واردات روغن و مواد اولیه کاهش می یابد و شاهد تعدیل قیمت ها در بازار روغن خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت توسعه آریا ۲۰ مهام که به عنوان جوانترین مدیرجهادی در سال ۱۳۹۶ و قهرمان صنعت در سال ۱۳۹۷ انتخاب شده به تاثیر گذاری صنایع غذایی در تامین نیازهای اساسی مردم اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را در راستای توانمندسازی و مدیریت جهادی به کار خواهیم بست.
وی افزود: در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها به تحقق این شعار اهتمام داریم و امیدواریم دولت سیزدهم نیز در راستای حمایت از تولید کنندگان گام بردارد.

گفتنی است ،آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور، با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و از ۲۳ پژوهشگر و فناور برتر کشور تجلیل به‌عمل آمد که در این بین نام رامین میرعبدالباقی بعنوان فناور برتر کشور در حوزه مواد غذایی جای گرفت و از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
میرعبدالباقی مدیرعامل گروه توسعه آریا ۲۰ مهام در سال ۹۶ جوان ترین مدیر جهادی کشور شد و در سال ۹۷ بعنوان قهرمان صنعت ایران نام گرفت ، فعالیت این هلدینگ با نام تجاری فورمیا در برند غذایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.