تقدیر مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تیم دانش بنیان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان
تقدیر مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تیم دانش بنیان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان
اقتصادوتجارت : رحیم لیالی معاون اجرایی قرارگاه جهاد تبیین و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی شرکت پگاه گلستان، گفت: اقدامات تیم نخبه و جوان این شرکت در زمینه تولیدات دانش بنیان که منجر به بی اثر کردن بخشی از تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان خواهد شد؛ نشان از رویکرد انقلابی مدیران این مجموعه دارد.

به نقل ازروابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رحیم لیالی معاون اجرایی قرارگاه جهاد تبیین و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی شرکت پگاه گلستان، گفت: اقدامات تیم نخبه و جوان این شرکت در زمینه تولیدات دانش بنیان که منجر به بی اثر کردن بخشی از تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان خواهد شد؛ نشان از رویکرد انقلابی مدیران این مجموعه دارد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه محمد رضا سهرایی سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان نیز ضمن خیر مقدم، به تشریح برنامه های آتی شرکت پرداخت و گزارشی از روند اجرایی پروژه های دانش بنیان این مجموعه را ارائه کرد.

در پایان این نشست از پروژه بهرام مهرداد با عنوان نمک منعقد کننده و محمد شریف جمال زاده برای طراحی و برنامه نویسی چهار دستگاه تحریمی، تقدیر به عمل آمد.