تقدیر از پرستاران بیمارستان سینا و امیراعلم در منطقه ۱۲
تقدیر از پرستاران بیمارستان سینا و امیراعلم در منطقه ۱۲
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه 12 از دیدار و تقدیر از کادر درمان دو بیمارستان سینا و امیراعلم به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب (سلام‌الله) و روز پرستار خبر داد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب (سلام‌الله) و روز ملی پرستار گفت: خجسته‌میلاد یگانه بانویی که عالی‌ترین نمونه شهامت، کفایت و خردمندی است، فرصت خوبی برای قدردانی از مقام پرستار و کادر زحمت‌کش درمان است؛ به‌ویژه اکنون که پس از پشت‌سرگذاشتن بحران شیوع کروناویروس، همه ملت ما به‌نوعی مدیون این عزیزان است که با ایثارگری‌های شبانه‌روزی خود برای نجات جان هم‌وطنانشان همت کردند.
بر اساس این گزارش هم‌زمان با این میلاد فرخنده، شهردار منطقه به همراه تعدادی از مدیران شهری با حضور در دو بیمارستان سینا و امیراعلم از سرپرستاران و پرستاران نمونه بخش کووید این دو بیمارستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی کردند.
یزدی در این دیدار بیان داشت: کرونا درک جامعه را نسبت به پرستاران، ایثارها و ازخودگذشتگی ایشان تغییر داد و همه قدردان زحمات این قشر از کادر درمان هستند.
شهردار قلب طهران در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه پرستاران به منظور ارتقای سطح روحیه پرستاران این دو بیمارستان، به آنها قول مساعد در مورد برگزاری تور یک روزه گردشگری در سطح این منطقه که منطقه تاریخی قلب طهران است و از جاذبه‌های متعدد تهرانگردی برخوردار می‌باشد، داد.
بیمارستان‌های سینما و امیراعلم از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های تهران به شمار می‌روند. بیمارستان سینا واقع در خیابان امام خمینی (قدس‌السره) از یادگارهای زمان امیرکبیر و به‌قولی نخستین بیمارستان شهر تهران و بیمارستان امیراعلم واقع در ابتدای خیابان سعدی، یکی از بیمارستان‌های آموزشی شهر تهران است که سال ۱۳۲۲ به همت دکتر امیراعلم احداث شد.