تداوم نهضت پاسخگویی مسجد محور در منطقه ۱۸ تهران
تداوم نهضت پاسخگویی مسجد محور در منطقه ۱۸ تهران
اقتصادوتجارت : محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده با همراهی معاونین، مدیران و کارشناسان مدیریت شهری منطقه در مسجد جامع شاد آباد با شهروندان محلات جنوبغرب تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – درراستای برگزاری سلسله جلسات ملاقات مردمی مسجد محور مدیریت شهری تهران روز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه سال جاری شهردار منطقه هجده با همراهی معاونین، مدیران و کارشناسان مدیریت شهری منطقه در مسجد جامع شادآباد به گفتگو با شهروندان نشست و به بررسی مشکلات پرداخت.
محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: باتوجه به اینکه در منطقه ۹۹ مسجد وجود دارد باید توان شهرداری تهران را به مساجد هدایت کنیم تا با کمک نمازگزاران عزیز فعالیت های فرهنگی را در مساجد گسترش بدهیم و کارهای فرهنگی را با مسجد محوری به جلو ببریم . به دنبال این هستیم که امام جماعت فقط امام جماعت مساجد نباشند، امام جماعت محله باشند و در واقع به دنبال الگو شدن محلات اسلامی هستیم.
محمد جواد خسروی در خصوص پروژه بزرگراه شهید بروجردی که از دغدغه های شهروندان تهران و مجموعه مدیریت شهری می باشد گفت: یکی از مشکلات این پروژه مازاد ملکی است که با برگزاری جلسات توانستیم مشکلات قابل توجهی را حل کنیم و دو معارض جدی داریم که با کمک معاونت شهرسازی و اداره املاک منطقه در حال حل مشکل هستیم. پروژه شهید بروجردی در دو فاز چهار کیلومتر و یک کیلومتر اجرایی می شود که به امید خدا تا آخر سال در فاز اول به پیشرفت ۷۵ درصدی خواهیم رسید و این قول را می دهیم شهروندان تا آخر سال جاری شاهد پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه باشند.
وی تاکید کرد: منطقه ۱۸ منطقه ای کم برخوردار و ثروتمند است که باید از ظرفیت هایی که قبلا احیا شده است استفاده های لازم را ببریم. وضعیت مجموعه های ورزشی قابل قبولی در منطقه نسبت به مناطق دیگر وجود دارد و در برنامه های بعدی ما فعلا از احداث فضای ورزشی وجود ندارد. با پیگیری های لازم توان خود رو برای برقراری مجدد خانه کشتی شهید برادران قربانی دستجردی گذاشته ایم تا به امید خدا راه اندازی شود و اهالی و شهروندان منطقه بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.
شهردار منطقه هجده در خصوص نظافت محلات و نگهداشت شهرگفت: برای فاضلاب شهری برنامه ای جدی داریم تا مشکلات فاضلاب شهری را برای این منطقه حل کنیم و این عقب ماندگی را جبران کنیم و شاهد جشن افتتاحیه فاضلاب شهری در منطقه باشیم و با توجه به جانمایی بالای ۲۰۰۰ مخزن زباله به دنبال این هستیم که شهروندان با رعایت کردن مدیریت پسماند و ارائه مستمر خدمات شهرداری برای سطح شهر تمام توان خود را را برای ساخت و پیرایش شهری زیبا بگذاریم.
خسروی شهردار منطقه ۱۸در پایان اعلام کرد: در جهت کسب رضایت مردم و رفاه حال شهروندان و در جریان قرار گرفتن مشکلات عمومی شهروندان وظیفه داریم هر هفته در یکی از مساجد محلات منطقه با معاونین و مدیران خود حضور پیدا کنیم تا در تسریع حل معضلات و مشکلات قدمی برداشته باشیم.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور امام جماعت مسجد جامع آباد و معتمدین محلات و جمعی از شهروندان محلات ناحیه ۴ برگزار شد، احیای مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مختار سلیمانی، تکمیل پروژه ۷۶ متری شهید بروجردی، تکمیل پروژه آب و فاضلاب شهری (اگو) و بهتر شدن نظافت سطح ناحیه از مهمترین دغدغه های بیان شده توسط شهروندان بود. همچنین شهردار منطقه نیز در تمام مدت نشست مردمی، پاسخگوی سوالات کلی و محله ای شهروندان بود و در خاتمه هم به درخواست ها و مشکلات شخصی مطروحه از سوی آنان رسیدگی کرد.