تداوم فعالیتهای عمرانی منطقه ۴
تداوم فعالیتهای عمرانی منطقه ۴
اقتصادوتجارت : معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه 4 از اجرای عملیات عمرانی تا 15 فروردین خبر داد و افزود: در ادامه اجرای طرح استقبال از بهار، فعالیت های عمرانی در معابر و بزرگراه هایی که نیاز به مرمت دارند تداوم خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” عبدالمطلب توجهی” با بیان این خبرافزود: در پیش بینی طرح استقبال از بهار در منطقه ۴ و به منظور تردد آسان شهروندان و مسافران نوروزی، از تعداد ۱۲۵ مورد لکه گیری هندسی آسفالت ۱۰۴ مورد به متراژ ۱۴۶۰ متر مربع تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام شده و تا ۱۵ فروردین عملیات لکه گیری آسفالت ادامه خواهد داشت.
او افزود: همچنین در راستای اجرای این طرح عملیات تراش و روکش مکانیزه به متراژ ۲۳۰۰۰ متر مربع و ۱۷۷ متر مربع مرمت نوار حفاری ، مرمت انهار ۲۳۰ متر طول و ۵۵۰ متر طول مرمت جداول ، ۲۲۰ متر مربع مرمت پیاده رو و تعداد ۲۱ مورد همسطح سازی دریچه انجام شده که این طرح نیزتا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ همچنین از بازپیرایی معابر بوستان شهدای حکیمیه و احداث المان ورودی شرق تهران در بزرگراه شهید بابایی شرق روبروی بوستان مسافر به عنوان کار ویژه طرح استقبال از بهار منطقه ۴ خبر داد و افزود: هر دو پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره برداری رسید.
توجهی پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری خیابان فرجام را یکی از اقدامات مهم منطقه درسال جاری برشمرد و گفت: این پروژه عمرانی با سرعت در حال انجام است و تلاش می شود تا پایان بهار امسال به بهره برداری برسد.