تجمع هواداران عفاف و حجاب در منطقه ۴
تجمع هواداران عفاف و حجاب در منطقه ۴
اقتصادوتجارت : رئیس امور زنان وخانواده منطقه 4 خبر داد : هزار نفر از بانوان و دختران منطقه ۴ در اجتماع مردمی عفاف و حجاب شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ شقایق بیداری رئیس امور زنان و خانواده منطقه ۴ با اعلام خبر برگزاری اجتماعی هزار نفری عفاف و حجاب در این منطقه گفت : به همت اداره امور زنان وخانواده و با مشارکت اداره فرهنگی و بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت کربلا ، هزاران نفر از بانوان و دختران منطقه ۴ با هدف حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در میدان شاهد تجمع کردند.

بیداری افزود : در این مراسم بانوان ودختران با نوای دلنشین مداح اهل بیت در رثای سید و سالار شهیدان عزاداری کردند و یاد بازمانده دشت کربلا حضرت زینب (س) را گرامی داشتند .

اجرای سرود ، سخنرانی ، تقدیر از فعالین حوزه عفاف و حجاب بخشهای دیگری از مراسم بودند که رئیس اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ به آنها اشاره کرد .

بیداری با بیان حضور یک بانوی تازه مسلمان شده تبعه خارج در این مراسم گفت : یکی از برنامه های جذاب این مراسم گفتگو با بانوی تازه مسلمان شده از کشور مکزیک و بیان خاطرات و انگیزه او از گرایشش به دین اسلام بود که بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفت .
او سپس با بیان تقدیر و تشکر از برگزیدگان جشنواره هنری ریحانه در این مراسم ، گفت : از برگزیدگان رویداد فرهنگی ،هنری ریحانه که دارای اثار برتر در رشته های شعر ، نقاشی ، داستان نویسی ، هنرهای بومی و … بودند در مراسم اجتماع عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ در پایان از برپائی غرفه های پرسش و پاسخ ، کودک و نوجوان و غرفه پذیرائی در حاشیه مراسم خبر داد.
این گزارش می افزاید : اجتماع هزار نفری عفاف و حجاب با حضور بانوان و دختران منطقه ۴ ، روز دوشنبه یکم مرداد جاری در میدان شاهد برگزار شد.