تاکید بر تقویت تعاملات بین بانک توسعه صادرات ایران و پتروشیمی تبریز
تاکید بر تقویت تعاملات بین بانک توسعه صادرات ایران و پتروشیمی تبریز
اقتصادوتجارت : مدیرعامل، برخی از اعضای هیئت عامل و تعدادی از مدیران بانک توسعه صادرات ایران از پتروشیمی تبریز بازدید کردند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکترافشین خانی در دیدار با مهندس میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز، بر گسترش همکاری‌های مالی و اعتباری با این مجموعه بزرگ صنعتی تأکید نمود. در جریان این دیدار، آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت و نیازهای مالی آن مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های پتروشیمی تبریز، آمادگی این بانک را برای تأمین مالی و نقدینگی لازم برای گسترش دامنه فعالیت های تجاری این شرکت اعلام کرد.

مدیر عامل بانک از تجمیع برخی از خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات در قالب طرح الماسان یاد کرد و گفت ؛ امروز سیاست های اعتباری بانک، پتانسیل و چابکی متمایزی در تامین مالی سرمایه گردش ، تولید کنندگان و صادرکنندگان را دارد بگونه ای که فرایندهای اداری طی شده برای اخذ این تسهیلات از سایر بانک‌ها چابکتر و سریعتر است.

وی همچنین بر اهمیت همکاری‌های مشترک در راستای توسعه صادرات محصولات پتروشیمی و ارتقای جایگاه ایران در بازارهای بین‌المللی تأکید نمود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک توسعه صادرات ایران، به اهمیت این همکاری‌ها در تحقق اهداف بلندمدت پتروشیمی تبریز پرداخت.

دکتر سید نورالله میر اشرفیذهمچنین به تشریح وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای از جمله پروژه‌های در دست اقدام و استراتژیک EB/SM و HDPE و نیازهای مالی آن‌ها پرداخت و از بانک توسعه صادرات ایران برای اعلام همکاری و حمایت‌ از این پروژه‌ها قدردانی نمود.

در این دیدار که با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی تبریز و بانک توسعه صادرات ایران برگزار گردید، طرفین بر لزوم تقویت همکاری‌های دوجانبه و یافتن راهکارهای نوین برای تأمین مالی پروژه‌ها و توسعه صادرات تأکید کردند.