تأکید بر ایجاد فرصت ها و انگیزه های سرمایه گذاری در منطقه ۱۹
تأکید بر ایجاد فرصت ها و انگیزه های سرمایه گذاری در منطقه ۱۹
اقتصادوتجارت : عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه 19 ضمن دیدار با شهردار منطقه در جلسه شورای معاونین این منطقه شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حبیب کاشانی در این نشست پیرامون ایجاد شرایط خاص و زمینه های سرمایه گذاری در این منطقه و ترغیب سرمایه گذاران به مناطق جنوبی برای تعریف پروژه های توسعه ای در راستای کاهش فاصله شمال و جنوب تهران شد.
به گفته او منطقه ۱۹ با برخورداری از زمین های متعدد و ارزان مکان مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود و ضرورت دارد با تغییر نگاه به سرمایه گذار و ایجاد تسهیلات و مشوق های انگیزشی گرایش سرمایه گذاران به این منطقه را فراهم کنیم.
کاشانی با اشاره به قرارگیری در آستانه سال جدید و سرعت گذشت زمان از ابتدای سال، خواستار بهره برداری بهینه از این فرصت های محدود و طلایی برای انجام کارهای بزرگ و در نتیجه کسب رضایت خدا و شهروندان شد.
این مسئول بر انجام کار و نگاه تخصصی به این منطقه برای حل مشکلات آن تأکید و خاطرنشان کرد: درهمین راستا ضرورت دارد یک کارگروه تخصصی در شهرسازی تشکیل شده و تفکر ویژه ای اتفاق افتد تا سرمایه گذاران برای انجام پروژه در این منطقه رغبت کنند.
در این جلسه مهدی هدایت شهردار منطقه نیز با اشاره به نگاه ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی و موضوع عدالت محوری بیان کرد: درهمین راستا باید اقدامات و برنامه های اجرایی به نحوی باشد که این موضوع بطور ملموس برای شهروندان اتفاق بیفتد.
او به مشکلات فی مابین شهرداری منطقه با موقوفه و پیگیری آنها با برگزاری جلسات متعدد اشاره و ابراز امیدواری کرد این مسائل با حمایت های شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران حل شود.
هدایت مسائل مربوط موقوفه، ساماندهی خلازیر و کوره های آجرپزی را سه موضوع اصلی و مهم در این منطقه خواند که درصورت حل آن ها بخش عمده ای از مشکلات نیز مرتفع می شود.
شهردار منطقه کوره های آجرپزی را فرصت خوبی برای تعریف سناریوها و طرح های توسعه محور و تبدیل تهدیدها به فرصت ها خواند و ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر و عاملین تفکیک پسماند در این محدوده را که باعث ایجاد آلودگی های زیست محیطی می شوند از اولویت های اجرایی در برنامه کاری مدیریت شهری این منطقه اعلام کرد.
طی این جلسه گزارشی از آخرین پیشرفت پروژه های در دست اقدام این منطقه به سمع و نظر حاضرین رسید.