به گزارش اقتصادوتجارت، الگوریتمهای پردازش تصویر در این سیستم، تصاویر جدید بارگذاریشده را بهصورت مستمر اسکن و طبقهبندی میکنند. این فرایند باعث میشود تصاویر جدیدتر، مرتبطتر و دقیقتری در دسترس کاربران قرار گیرد و در نهایت فرآیند تصمیمگیری برای انتخاب هتل را برای مسافران تسهیل کند.
در حال حاضر تصاویر در دستههای مشخص مانند «اتاقها»، «حمام»، «لابی»، «رستوران»، «نمای بیرونی» و… تفکیک میشوند و اولویت نمایش با تصاویر جدیدتر و بهروزتر است. بهاینترتیب، کاربران میتوانند نمایی واقعی و نزدیک به شرایط فعلی هر هتل را مشاهده و در تصمیمگیری خود لحاظ کنند.
این قابلیت در فاز اول برای هتلهای منتخب در شهرهای اصلی فعال شده و بهتدریج به سایر اقامتگاهها نیز گسترش خواهد یافت.