به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه
به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه
اقتصادوتجارت : مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد.

گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.

🔸بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکت‌های تابعه پگاه نیز همسان شد.

📌 درگاه‌های پاسخگوی شما:
📱سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧

📞 تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری

💻چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری

📲درگاه‌های شبکه‌های اجتماعی @pegah_dairy

🔹گفتنی است هدف این رویداد، تثبيت مشتريان فعلی در همه كانال‌ها، افزايش رضايتمندی، ايجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزايش مشتريان در مسیر بهبود خدمات است.