بهشتی‌نژاد: با تمام توان در پی جلب رضایت مشتریان هستیم
بهشتی‌نژاد: با تمام توان در پی جلب رضایت مشتریان هستیم
اقتصاد و تجارت : مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفرهای استانی و بازدید از شعب، در سفر یک‌ روزه به استان اصفهان با مدیر، کارکنان و نمایندگان فعال شعبه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در این ‌بازدید، با اشاره به جایگاه بیمه سرمد در بین شرکتهای بیمه گفت: باید نسبت به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و با تمام توان تلاش خود را برای ارتقاء برند و جلب رضایت مشتریان به کار بندیم.

وی ادامه داد: صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ نشان داد که انجام کار تخصصی و تیمی موفق در کنار انرژی مضاعف کارکنان موجب شد که از زیان به سود برسیم.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه به سهامداری بانک صادرات ایران در این شرکت اشاره و تصریح کرد: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بیمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شرکت بهترین بهره را ببریم و در شأن این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل کنیم.

بهشتی‌نژاد افزود: تیم مدیریتی بیمه سرمد در تلاش است که در سالجاری فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان به موقع انجام شود و و با ارتقای بهره‌وری، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد هم در حداقل زمان ممکن انجام شود و در این راستا برخی ساختارها بازنگری می‌شود.

لازم به ذکراست؛ در این دیدار نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان اصفهان، به بیان دیدگاه‌های خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان پرداختند.