بهره‌مندی بیش از ۹۴ هزار مراجعه کننده از خدمات مراکز درمانی هلال احمر در ایام نوروز
بهره‌مندی بیش از ۹۴ هزار مراجعه کننده از خدمات مراکز درمانی هلال احمر در ایام نوروز
اقتصادوتجارت : رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به شعار سال (مهار تورم و رونق تولید)، مدیران استانی هلال‌احمر برنامه‌های خود را با موضوع مولدسازی منابع راکد و کم بازده تدوین کنند.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، دکتر پیرحسین کولیوند در نشست ستاد خدمات نوروزی ۱۴۰۲ این جمعیت گفت: تمامی استان‌ها در این دو هفته گذشته از ابتدای نوروز تلاش زیادی کردند تا آسایش و آرامش مردم فراهم شود نتیجه این اقدامات را هم در رضایت مردم مشاهده می‌کنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر افزود: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر از خدمات امدادی هلال‌احمر استفاده کرده‌اند. هلال احمر، مراکز درمانی، توانبخشی و داروخانه‌های خود را در ایام نوروز برای خدمات رسانی به مردم دایر نگه داشت و بیش از ۹۴ هزار مراجعه کننده از خدمات مراکز درمانی جمعیت در همین ایام نوروز استفاده کردند.
کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال (مهار تورم و رونق تولید) در بحث مولدسازی منابع راکد و کم بازده مدیران استانی برنامه‌های خود را تدوین و حتماً از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه رشد تولید استفاده کنند تا بر این اساس شعار سال محقق شود.
وی تاکید کرد: بهترین راهکار تحقق این شعار، مردمی‌شدن اقتصاد است و بهترین جای تحقق آن، جمعیت هلال احمر است چراکه هلال احمر یک ارگان مردمی است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: علاوه بر این در زمینه تحول آفرینی در هلال احمر باید اقدامات لازم صورت گیرد. در راستای این اقدامات باید از ۴۳ سال خدمت جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.
کولیوند ضمن تاکید بر رعایت اخلاق مداری به عنوان اصل و پایه خدمات‌رسانی گفت: علاوه بر این باید در اجرای برنامه‌ها بر رعایت وحدت و اتحاد با سایر ارگان‌ها، مسئولیت پذیری، احترام به قانون و شفافیت تاکید داشت.
وی در ادامه بر تحمل سختی‌ها برای موفق شدن در انجام وظایف تاکید کرد و افزود: تمامی اعضای حاضر در هلال احمر باید نظم پذیری و خلاقیت داشته باشند و راهکارهای نوین برای ارائه خدمت را در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه گفت: هدف گذاری، تقویت مهارت ها، تهیه لیستی از اهداف و اولویت‌بندی به عنوان یک نگاه کلی در برنامه‌های سال جاری مورد توجه مدیران مسئولان، کارکنان و امدادگران هلال احمر قرار بگیرد.