بهره‌برداری از زیرساخت‌های فروش اعتباری در بانک صادرات ایران در آینده نزدیک
بهره‌برداری از زیرساخت‌های فروش اعتباری در بانک صادرات ایران در آینده نزدیک
اقتصاد و تجارت : مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با رادیو جوان مستقر در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از راه‌اندازی فروش اینترنتی اعتباری( BNPL) در این بانک خبر داد.

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، منصور شیخ‌الاسلامی در این گفتگو با اعلام این خبر افزود: با ارتقای زیرساخت‌های بانکداری نوین در بانک صادرات ایران، صاحبان کسب و کار می‌توانند ضمن فروش اینترنتی، فروش اعتباری نیز داشته باشند که کمک بزرگی به مردم و دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این زمینه خواهد کرد.

وی گفت: بانک صادرات ایران با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گسترده خود در حوزه پولی و مالی و زیرمجموعه‌هایی قدرتمند در بخش‌های بازار پول و سرمایه در این نمایشگاه برای پاسخ‌گویی به همه آحاد مردم و سازمان‌هایی که نیاز به تامین مالی دارند، حاضر شده است.

شیخ‌الاسلامی تاکید کرد: بانک صادرات ایران با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تابعه در زمینه بیمه، صرافی، واسپاری و لیزینگ، تامین سرمایه و همچنین بزرگترین شبکه شعب خارج از کشور، بستری برای ارائه انواع خدمات به بخش های تولیدی، صنعتی، تجاری و خدماتی ایجاد کرده است.