برگزاری پایگاه مشاوره روز ایمنی، ویژه مسافران شهر زیرزمینی
برگزاری پایگاه مشاوره روز ایمنی، ویژه مسافران شهر زیرزمینی
اقتصادوتجارت : سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برپايي پایگاه مشاوره در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران به مناسبت روز ایمنی خبر داد.
  • به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه سيد محمد نقيب گفت: همزمان با پنج دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی پایگاه مشاوره با هدف آگاهی بخشی بیشتر شهروندان و مسافران در خصوص مواجهه با حوادث و سوانح برگزار می‌شود. 
  • وي افزود: در اين پایگاه مشاوره کارشناسان مدیریت بحران در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، نوبنیاد، جوانمرد قصاب، دانشگاه علم و صنعت و ارم سبز ضمن توزیع بروشورهای حاوی مطالب آموزشی پاسخگوی پرسش‌های مسافران خواهند بود.
  • وي تصريح كرد:کشور ما جز کشورهایی است که بیشترین حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی در مناطق مختلف آن اتفاق می‌افتد و تقریبا هر سال شاهد این اتفاقات ناگوار و از دست دادن بسیاری از عزیزان‌مان هستیم. 
  • سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان كرد: ظرفیت گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای ترویج آموزش‌های شهروندی در قالب‌های گوناگون است كه در مقاطع و مناسبت‌های مختلف، با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در اين فضاها پایگاه‌های مشاوره برگزار مي شود.
  • نقيب در پايان گفت: پایگاه مشاوره آگاهی بخشی شهروندان در خصوص مواجهه با حوادث و سوانح همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی با همکاری و مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از ۵ تا ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.