برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی بیمه “ما” با نمایندگان سراسر کشور در سال جدید
برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی بیمه “ما” با نمایندگان سراسر کشور در سال جدید
اقتصادوتجارت : نخستین جلسه ی هم اندیشی مدیرعامل شرکت بیمه “ما” با نمایندگان در سال جدید برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما” این جلسه به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضورمدیرعامل، برخی از مدیران شرکت و نمایندگان منتخب سراسر کشور به صورت حضوری و سایر نمایندگان سراسر کشور به صورت بر خط برگزار شد.
ابراهیم کاردگر ، مدیرعامل بیمه “ما” در اولین جلسه با نمایندگان شرکت ضمن تبریک سال جدید، از زحمات و تلاش های شبکه فروش در راستای تحقق اهداف شرکت در سال گذشته تشکر و قدردانی کرد. و با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان و شبکه فروش، به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان آنان را خط مقدم فعالیت های شرکت دانست.
در این جلسه، برخی مدیر توسعه شبکه فروش و تجارت الکترونیک شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک آغاز قرن جدید از تمام نمایندگان پر تلاش که به صورت حضوری و بر خط در این جلسه شرکت کرده بودند تشکر و قدردانی کرد
برخی در ادامه ضمن بیان جزییات عملکرد شبکه فروش در یک سال گذشته ، خلاصه ای از آخرین وضعیت بیمه “ما” در صنعت بیمه کشور و معرفی اعضای شورای مرکزی نمایندگان حقیقی و حقوقی به مدیرعامل ، گزارش از اهم فعالیت های این شورا را در سال گذشته تشریح کرد.
در پایان نمایندگان حاضر در جلسه پیشنهادات و درخواست های خود را جهت بهبود فرآیندهای جاری مطرح کردند.