برگزاری دوره های آموزشی مبانی سافاری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
برگزاری دوره های آموزشی مبانی سافاری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
اقتصادوتجارت: کلوپ ملی سافاری با همکاری کمیته آموزش های تخصصی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار دوره آموزشی مبانی و مهارت های سافاری را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این دوره ۴۰ ساعته از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز برگزار و در آخر به شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره و گواهی نامه راننده راهنمای سافاری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اعطاء می شود.

مدیریت بحران و کمک های اولیه، قوانین سفر و فنون تخصصی راننده راهنما، لوازم و ابزار آفرود و نحوه استفاده از آنها، پوشش گیاهی و رستنی های ایران، تنوع زیستی ایران (پستانداران، پرندگان و خزندگان)، تنوع میراث غیر زیستی (ژئودایور سیتی) و میراث روستایی و اقوام و عشایر ایران از جمله موضوعاتی است که شرکت کنندگان در این دوره به طور کامل با آن آشنا می شوند.

کارگاه تئوری دوره های آموزش سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران و کارگاه عملی نیز به مدت دور روز در طبیعت برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به بهره گیری از این آموزش ها می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی https://zarinp.al/449911 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱، ۰۹۱۲۱۳۰۴۲۶۹ و ۰۹۱۲۱۰۰۲۹۵۸ تماس حاصل کنند.