برپایی نمایشگاه خوشمزه های یلدایی در بوستان بانوان حدیدچی
برپایی نمایشگاه خوشمزه های یلدایی در بوستان بانوان حدیدچی
اقتصادوتجارت : مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۴ گفت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و شب یلدا،ویژه برنامه های یلدای فاطمی، ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی، در بوستان بانوان مرضیه حدیدچی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “حدیثه رفیعی” به برپایی نمایشگاه ملزومات شب یلدا در بوستان مرضیه حدیدچی اشاره کرد و گفت : این نمایشگاه تحت عنوان خوشمزه های یلدایی ارائه کننده انواع نوشیدنی ، دسر ، آش ، شیرینی و همچنین انواع تزئین و میوه آرایی شب یلدا و معرفی انواع غذاهای شهرهای مختلف خواهد بود .
مدیر امور بانوان منطقه ۴ همچنین از برگزاری مسابقه یلدای فاطمی در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت : مسابقه یلدای فاطمی در سه مرحله اطلاع رسانی مسابقات ، برگزاری مسابقات در دو رشته فیلم کوتاه و فایل صوتی و در نهایت دریافت، داوری آثار و تقدیر از نفرات برگزیده اجرا می شود .
برگزاری کارگاه و ورک شاپهای آموزشی از دیگر فعالیتهای امور بانوان منطقه ۴ در ایام یلدای فاطمی است که رفیعی در پایان به آن اشاره کرد و گفت : این کارگاه ها شامل برپایی نشست با موضوع اهمیت صله رحم و آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) و نیز برپایی کارگاه های آموزشی از ۲۳ تا ۳۰ آذر ماه در بوستان بانوان حدیدچی خواهد بود.