برپایی میز خدمت در منطقه ۷ همزمان با هفته ملی سلامت مردان
برپایی میز خدمت در منطقه ۷ همزمان با هفته ملی سلامت مردان
اقتصادوتجارت : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۷ از برپایی ۵ میز خدمت در سطح این منطقه همزمان با هفته ملی سلامت مردان از یکم تا هشتم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های هفته ملی سلامت با هدف حساس سازی مردان در امر پیشگیری از ابتلا به بیماری ها در این منطقه برگزار می شود، افزود: مردان نیمی از افراد جامعه را تشکیل داده اند که به دلیل عوامل محیطی و شغلی در معرض ابتلا به بیماری های مختلف هستند.
وی در ادامه عنوان کرد: از آنجا که مردان به نسبت دیگر افراد جامعه به دلایل مختلف به پزشک کمتر مراجعه می کنند بنابراین شاهد این هستیم که آنها بعد از پیشرفت بیماری خود در مراکز درمانی حضور می یابند از همین رو هفته ملی سلامت مردان و ویژه برنامه های آن تلنگی برای این عزیزان است تا سلامت خود را جدی تر بگیرند.
معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: برپایی میز خدمت در بازار میوه و تره بار علی اکبری و شهید توکلی همراه با استقرار پزشک و ارائه خدماتی از قبیل تست فشار خون و قند خون، روان شناسی و کنترل بیماری های مربوط به دیابت، برپایی میز خدمت در پایانه سیدخندان ویژه رانندگان تاکسی تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه اجرا می شود.
وی یادآور شد: تبلیغات محیطی در معابر و همچنین در فضای مجازی سرای محلات در خصوص سلامت مردان، واکسیناسیون افراد دارای معلولیت در منازل آنها، ارائه خدمات پزشکی به مسن ترین پدر شهید شهر تهران، ساکن در منطقه در منزل ایشان و برپایی میز خدمت در ایستگاه های مترو امام حسین (ع) و شهید بهشتی از دیگر فعالیت هایی خواهد بود که در هفته ملی سلامت مردان اجرا خواهد شد.