برپایی بازارچه دست آفریده های زنان کارآفرین با عنوان یلدای فاطمی در منطقه۲
برپایی بازارچه دست آفریده های زنان کارآفرین با عنوان یلدای فاطمی در منطقه۲
اقتصادوتجارت : معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری درقالب "یلدای فاطمی" و برپایی بازارچه دست آفریده های زنان کارآفرین در دو نقطه خبر داد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، کاظم داودی با توجه به تقارن ایام فاطمیه و شب یلدا ، برنامه های پیش بینی شده در قالب یلدای فاطمی اجرا می شود گفت: به منظور حمایت از بانوان کار آفرین و زنان سرپرست خانوار، همزمان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، نمایشگاه بازارچه دست آفریده های زنان کارآفرین، در دونقطه برپا می شود.
به گفته وی این نمایشگاه ها در جنب مجتمع تجاری تیراژه وضلع شمالی میدان ونک میزبان علاقمندان است.
وی افزود: تقارن ایام فاطمیه و شب یلدا بهانه ای شد تا ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت یلدا ،به رویکرد تحکیم بنیان خانواده برگرفته از رهنمودهای حضرت فاطمه زهرا(س) بپردازیم در همین راستا اداره بانوان منطقه با همکاری مجموعه فرهنگی شهربانوو ظرفیت های فرهنگی محلات ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی پیش بینی و اجرا می کند.
داودی برگزاری کارگاه های آموزشی و مسابقات هنری و فرهنگی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: برگزاری مسابقه های مجازی با موضوع حافظ خوانی و نقالی خوانی خانوادگی، بیان خصلت ها و ویژگی های حضرت زهرا (س) با موضوع صله رحم، فرزند پروری و کارگاه های آموزشی آشنایی با قصه های کهن ایرانی، هر روز با یک قصه خوانی با حضور مادر بزرگ ها و…. بخشی از برنامه ها است.
معاون شهردار منطقه درپایان اظهار داشت؛ برنامه های پیش بینی شده ازچهارشنبه ۲۴ آذرماه آغاز و تا شنبه ۴دی ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان علاقه مند می توانند جهت بهره مندی از برنامه ها و فعالیت ها از این برنامه ها استفاده کنند.