برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه لازمه رسیدن به اهداف بزرگ/ پیگیری مصوبات قرار خدمت در منطقه ۴
برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه لازمه رسیدن به اهداف بزرگ/ پیگیری مصوبات قرار خدمت در منطقه ۴
اقتصادوتجارت : جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه ۴ با حضور شهردار و معاونین در راستای مصوبات قرار خدمت شهردار محترم تهران در این منطقه، ارائه و رصد پروژه ها؛ طرح های من شهردارم، ۳۶۰ درجه، الگوی خدمت و طرح تحول بیست گانه در طهران کوچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده با اشاره به حضور شهردار محترم تهران در این منطقه و قرار خدمت گفت: نکات ودستورالعمل هایی که با حضور دکتر زاکانی در این منطقه صادر شده است می بایست سرلوحه کارها قرار گرفته و امور و اقدامات طبق آن به پیش رود.
او با اشاره به پروژه ها و برنامه های در حال اجرا گفت: تمامی حوزها می بایست به پروژه های در حال اجرا اشراف کامل داشته باشند و قبل از اجرای هر پروژه، اطلاع رسانی کامل انجام شود
وی با اشاره به طرح الگوی خدمت در ۵ محور منتخب منطقه چهار گفت: در طرح الگوی خدمت که بر تحول بیست‌گانه و نگهداشت شهر متمرکز است می بایست تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محورها مورد توجه قرار گرفته و طرح‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در آن اجرایی گردد.

مدیریت شهری منطقه ۴ گفت: طرح من شهردارم به عنوان طرحی که مشارکت شهروندانو مدیران به طور ملموس قابل مشاهده بود، مورد توجه مردم عزیزمان قرار گرفت و با استقبال زیادی از این طرح مدیریت شهری را همراهی کردند . در این راستا پیگیری این طرح از امور مهم ما به شمار می رود.

کمالی زاده در خصوص اقدامات طرح ۳۶۰ درجه گفت: براساس نیاز سنجی های شهروندان و داشتن مطالبه و خواسته آنها می بایست با اقدامات کوچک قدم های بزرگ برداشت.

شهردار منطقه ۴ در پایان به همکاری مشارکت تمامی معاونت ها و اجرای مناسب دستورالعمل ها، طرح ها و برنامه ها تاکید کرد وگفت: تقویت همه جانبه برنامه های اولویت دار در ارتقای کارکرد مدیریت شهری موثر خواهد بود.

در ادامه هریک از معاونین برنامه ها و اقدامات حوزه های خود را ارایه و راهکارهای مناسب را از مدیریت شهری این منطقه دریافت کردند.