با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد
با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد
اقتصادوتجارت : یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده تهران در بازدید از نواحی و محلات منطقه هجده ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی کلیه واحد های مدیریت شهری در تسریع پاسخگویی به درخواست های شهروندان تاکید کرد : باید در محلات بصورت میدانی فعالیت کرد و با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهردار مطنقه ۱۸ – یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده تهران در حاشیه دومین بازدید از نواحی هفتگانه این منطقه گفت : احیای بافت فرسوده و بازگشایی کوی زینبیه و تملک املاک معارض محور شهیدان بهرامی، مهمترین اولویت برنامه های کاری همکاران ناحیه دو خواهد بود که گزارش پیشرفت پروژه را بصورت روزانه از واحد های مختلف دریافت و بررسی خواهیم کرد.
یعقوب هوشیار با حضور در ستاد شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۸ ضمن بیان مطلب فوق افزود : کار در ناحیه و محلات باید به صورت میدانی باشد و با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های در دست احداث این ناحیه تأکید کرد : امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو، احداث سرای محله شهید رجایی و پد هلی کوپتر بوستان لواسانیباید با جدیت دنبال شده و ما مدیران شهری ملزم به پاسخگویی به شهروندان هستیم .
مدیر ارشد شهری منطقه ۱۸ گفت : شهروندان در عمل باید احساس کنند که شهرداری از نهادی صرف خدماتی خارج و به مجموعه ای فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.
شهردار منطقه هجده در ادامه این بازدید چندین ساعته، نشست‌های جداگانه ای را با مدیران شهری ناحیه و شورایاران برگزار و وعده داد تا پایان امسال سرانه های موجود در محلات شهید رجائی، صادقیه و ولیعصر جنوبی افزایش قابل توجهی پیدا کند.
شایان ذکر است شهردار منطقه با همراهی مدیران دوائر این ناحیه در پایان بازدید چندین ساعته خویش در ساختمان موزه شهدا حاضر و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.