بازگشت به چرخه تولید یک واحد اقتصادی راکد در سمنان
بازگشت به چرخه تولید یک واحد اقتصادی راکد در سمنان
اقتصادوتجارت : شرکت پولاد دژ استوار، تولیدکننده انواع فوم و تیرجه بلوک در شهرستان مهدی شهر استان سمنان که از چرخه تولید خارج شده بود، با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، احیا شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، آیین افتتاح این مجموعه، با حضور محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

هاشمی استاندار سمنان با قدردانی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید این استان در پرداخت تسهیلات به طرحهای نهضت احیا گفت: با توجه به نبود واحد مشابه تولید فوم و پنل های سقفی در استان ، راه اندازی مجدد این طرح بسیار حائز اهمیت است.

رمضان حافظی مدیر صندوق کارآفرینی امید سمنان نیز در این باره گفت: این واحد تولیدی صددرصد راکد با اختصاص تسهیلات ۸۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات نهضت احیا واحدهای راکد ، مجدداً به چرخه تولید بازگشت.

حافظی افزود: این واحد تولیدی که پیش از این دچار آتش سوزی شده و از چرخه فعالیت خارج شده بود، اکنون با دریافت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امیدبه سرعت بازسازی و دوباره راه اندازی شد.

او با تاکید بر تلاش صندوق کارآفرینی امید برای کمک به احیای واحد های اقتصادی نیمه فعال و بازگشت به کار کارگران بیان کرد: با راه انداری دوباره این مجموعه زمینه اشتغال پایدار برای ۷ نفر فراهم شد.