بازدید معاون هماهنگی امور مناطق و معاون فنی و عمران شهرداری تهران از منطقه ۱۸
بازدید معاون هماهنگی امور مناطق و معاون فنی و عمران شهرداری تهران از منطقه ۱۸
اقتصادوتجارت : حسین نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران و عباس شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 از پروژه های این منطقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸- عباس شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به همراه یعقوب هوشیار شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۱۸ از پروژه های سطح منطقه بازدید کردند.
در این بازدید عباس شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، از روند رفع معارضین و مشکلات ملکی برای پروژه های بزرگراهی شهید بروجردی و بزرگراه بهار مطلع شدند. بزرگراه شهید بروجردی که با هدف تسهیل شدن مسیر برای عموم شهروندان از جنوب غرب تهران به شمال پایتخت با پیشرفت ۷۱ درصدی در حال تکمیل است، دارای معارضین از جمله ملک خیبر صفری و ملک کلهر می باشد که با کمک مالکان و پیگیری های بعمل امده از سوی مدیریت جدید شهرداری منطقه ۱۸ و مذاکرات صورت گرفته برای ادامه در روند تکمیل پروژه عملیات رفع معارضین در مراحل پایانی قرار دارد.
در ادامه این بازدید از باغ راه حضرت زهرا(س) که فاز اول در این منطقه اجرایی شده است ، بیمارستان کودکان حکیم، الکترود اطلس، گود شن ماسه فربت( شن چاله ها)، بوستان ۱۷ هکتاری بانوان نرگس، سیستم تریل تخلیه زباله، غرفه های گلماند سطح منطقه که طرحی برای تفکیک زباله و پسماند منازل و اهدای گل می باشد، کارگاه تعمیرات مبلمان شهری که در در فاز اول به بازسازی و تعمیر مخازن فرسوده و از رده خارج در جهت صرف هزینه و صرفه جویی در تامین تهیه مخزن دارد و در فاز دوم تعمیرات نیمکت و مبلمان شهری است با ارائه توضیحات کارشناسی بازدید صورت گرفت که مورد توجه معاونین شهردار تهران قرار گرفت.
در انتهای بازدید از غرفه های بازارچه خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار که در جهت عمل به فرمان “گام دوم انقلاب” برای عرضه محصولات افراد کار افرین و تولید داخلی تشکیل شده است بازدید شد. در حین این بازدید نظرات و پیشنهاد هایی در جهت گسترش و فراگیری این بازارچه ها که با مدیریت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ اجرا شده است از سوی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ارائه شد.
شایان ذکر است غرفه های بازارچه خود اشتغالی بانوان در جهت عمل به فرمان مقام معظم رهبری با عنوان “گام دوم انقلاب” در ایام دهه فجر و با فرارسیدن ماه رجب از تاریخ ۱۳ بهمن تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری در بوستان شهید لواسانی واقع در ناحیه ۲ دایر شده است.