بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از بیمه دی
بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از بیمه دی
اقتصادوتجارت : معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه سرپرست بانک دی از بخش‌های مختلف شرکت بیمه دی بازدید کردند.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، مهندس سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان این بازدید با بیان اینکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار عزیز جامعه هدف ما تحت پوشش خدمات بیمه دی هستند، اظهار داشت: روزانه ۶۵ هزار نفر به بیمه دی مراجعه می‌کنند که عدد بزرگی در بین بیمه‌های کشور است‌.

وی افزود: توصیه ما به جامعه معزز ایثارگری این است که به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند، چراکه آنجا نیاز نیست هیچ وجهی پرداخت کنند.

مهندس اوحدی با اشاره به اینکه قراردادها با مراکز درمانی بیمه دی حداکثر ظرف دو ماه تسویه می‌شود، اظهار کرد: اعتمادسازی را در مراکز درمانی ایجاد می‌کنیم، چرا که اگر آنها هم مشاهده کنند بیمه دی خدماتش را به‌روز کرده است، خدمات مطلوب‌تری را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از ۲۴ ساعته شدن مرکز تماس بیمه دی خبر داد و گفت: شماره مرکز تماس بیمه دی ۱۶۷۱ است که از هفته آینده این مرکز ۲۴ ساعته در خدمت جامعه معزز ایثارگری خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با بیان اینکه برنامۀ «پزشک تخصصی بیمۀ مراقبتی از راه دور» در بیمه دی اجرایی شده است افزود: «پزشک مراقبت از راه دور» ایجاد و پزشکان متخصصی در بیمه دی مستقر شده‌اند. این پزشکان مراحل درمانی را بررسی می‌کنند و با نظر این عزیزان مراحل ارجاع بعدی بیمار طی درمان صورت می‌گیرد.