بازدید مسئول اداره منطقه چابهار از مرز ریمدان و استقبال از زائرین اربعین حسینی
بازدید مسئول اداره منطقه چابهار از مرز ریمدان و استقبال از زائرین اربعین حسینی
اقتصادوتجارت : ابراهیمی مسئول اداره منطقه به همراه اعضاء هیأت مدیره، معاونین و مدیران منطقه ضمن بازدید از پایانه مرزی ریمدان و اقدامات انجام شده در این نقطه که در این روزها میزبان زائرین پاکستانی اربعین حسینی است، از موکب‌های مستقر اربعین حسینی در ریمدان بازدید و ضمن خسته نباشید به خادمین از نزدیک در جریان خدمات دهی به زائرین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار در پایان در نشستی با فرماندار شهرستان دشتیاری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به زائرین و آماده‌سازی زیرساخت‌های نقطه منفصله ریمدان بحث و تبادل نظر شد.

ابراهیمی در این نشست ضمن اعلام آمادگی کامل منطقه برای جذب سرمایه‌گذاری در محدوده منطقه آزاد، آماده سازی بستر استفاده از مزیت‌های قانونی مناطق آزاد برای مردمان مرز نشین ریمدان را جزو اولویت‌های منطقه نام برد.

مرز ریمدان یکی از مبادی مهم ورود زائران پاکستانی به ایران می‌باشد که مجموعه اقدامات از جمله موضوع تامین آب پایدار، تامین و راه اندازی ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی، تامین ژنراتور برق اضطراری و پیش بینی خودرو آتش نشانی در ایام تردد زوار و همچنین برپایی موکب در گیت شمالی منطقه، اختصاص فضای اسکان اضطراری و اعزام کاروان ۷۰ نفره بسیجیان به کربلای معلی توسط منطقه آزاد چابهار انجام شده است.