بازديد ریيس پليس پيشگيري ناجا از متروي تهران
بازديد ریيس پليس پيشگيري ناجا از متروي تهران
اقتصادوتجارت : سردار مهدی معصوم بیگی رییس پلیس پیشگیری ناجا و هئیت همراه، صبح روز پنجشنبه 27 آبان از ايستگاه هاي خطوط یک و دو مترو، پایانه غرب(صادقیه) و مركز فرمان متروی تهران و حومه بازديد كردند.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، علي عبداله پور مديرعامل شركت بهره داري شركت متروي تهران و حومه در اين بازديد ضمن خوش آمدگویی به رییس پلیس پیشگیری ناجا و قدرداني از زحمات پلیس مترو گفت: تلاش ها و رشادت هاي اين عزيزان باعث شده تا امروز مترو يك محل امن براي خانواده ها جهت سفرهای درون شهری خود باشد. 
وي با بيان اينكه درحال حاضر ۷ خط  با حدود ۲۷۰ كيلومتر طول در متروي تهران فعال است افزود: روزانه درمتروي تهران حدود دوهزار و صد حركت قطار براي خدمت رساني به مردم انجام مي شود و ما به صورت لحظه اي تمام خطوط مترو را كنترل مي كنيم و تمهيدات لازم براي حفظ امنيت مردم و خدمات رساني به موقع در اين شبکه ديده شده است.
سردار مهدی معصوم بیگی رییس پلیس پیشگیری ناجا در اين بازديد ضمن تشکر از علی عبداله پور و كاركنان شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت:  شاید کمتر خانواده ای در تهران باشد که از خدمات متروي تهران استفاده نکند بنابراين اين خدمت رساني بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد.
وي تصريح كرد: طبق اطلاعاتی كه در اين بازديد به من دادند، اقدامات بسیار خوبی در اين شرکت انجام شده است و این اطمینان حاصل می‌شود که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ امنیت یک شرایط قابل قبول و پایداری در اين مجموعه حاكم است.
سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به نقش مهم مردم در متروي تهران گفت: همه ما وقتي در يك فضای عمومی قرار می‌گیریم بايد نسبت به رعايت مقررات ملزم باشيم چون مشمول حق الناس است و اگر نظامات رعايت نشود ديگران متضرر مي شوند چرا كه مي تواند خدمت رساني را دچار مشكل كند.
رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اينكه همكاري مردم با خادمين خود بايد يك همكاري تنگاتنگ داشته باشد خاطرنشان كرد:  هرچه مردم همكاري كنند طبيعتا امكان خدمتگذاري بيشتري هم مهيا مي شود. به عنوان مثال مسئله واگن ويژه بانوان را بايد خودمان رعايت كنيم. اين جدا از حق الناس يك حق اجتماعي براي بانوان است و بايد رعايت شود. 
گفتني است درجريان اين بازديد و پيش از ورود به ساختمان مركزي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه؛ سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا و علی عبداله پور مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران با اهدای شاخه گل به یادمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.