ایمن سازی ترافیکی بزرگراه های منطقه ۱۹
ایمن سازی ترافیکی بزرگراه های منطقه ۱۹
اقتصادوتجارت : امنیت تردد در بزرگراه های مواصلاتی محدوده منطقه 19 با تعویض و نصب تجهیزات ترافیکی افزایش یافت.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به نظارت های مستمر بر بزرگراه ها و معابر اصلی منطقه در راستای نگهداشت و ایمن سازی آن ها گفت: در همین راستا طی فعالیت های ترافیکی اخیر، علاوه بر تعویض گاردریل های فرسوده، ۱۵۰ مانع استوانه ای، ۱۵ کاشن تانک، ۲۰ بشکه ترافیکی، ۱۲۰ تابلوی خطرنما و ۲۰ تابلوی شورون در بزرگراه های آزادگان، شهید کاظمی، شهید هاشمی، شهید تندگویان، علامه عسگر و… نصب شد.
همچنین ضمن اجرای خط کشی سرعت گیرهای آسفالتی در ۷ مقطع، ۶ مقطع بلوک عابر پیاده در معابری همچون سه راه باغبانی، خیابان های آموزگار، صمدی و … خط کشی شدند.
این مسئول در ادامه به ایمن سازی و نصب علائم هشداردهنده در محدوده سه راه باقرشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به اجرای فعالیت های عمرانی بازگشایی پل غیرهمسطح باقرشهر، ورودی این معبر با جانمایی و نصب تابلوهای خطرنما، سرعتگیرهای پلاستیکی، نصب موانع استوانه ای و تابلوهای شورن به منظور تردد ایمن تر خودروها و جلوگیری از سوانح احتمالی ایمن سازی شد.
توکلی نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس در پایانه شاهد را از دیگر اقدامات اجرا شده در راستای نگهداشت شهر عنوان کرد که با هدف رفاه حال شهروندان و سهولت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به اتمام رسیده است.