ایجاد اشتغال پایدار با اجرای طرح توسعه فولاد «سفیددشت»
ایجاد اشتغال پایدار با اجرای طرح توسعه فولاد «سفیددشت»
اقتصادوتجارت :محمود ارباب‌زاده در جریان بازدید فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شرکت فولاد سفیددشت اظهار کرد: گذر از افزایش تولید در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته، تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال بختیاری و اجرای طرح‌های توسعه در شرکت به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف شرکت فولاد «سفیددشت» است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های صورت گرفته در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا جهت حفظ و سلامتی و بهداشت کارکنان و مردم منطقه یکی از موفقیت‌های دیگر این شرکت است.

مدیرعامل شرکت فولاد «سفیددشت» امنیت و آرامش موجود در جامعه را مدیون خون شهدا عنوان کرد و ادامه داد: ما نیز در جبهه صنعت با تولید پایدار حافظ خون شهدا خواهیم بود.

سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هم در بازدید از شرکت فولاد سفیددشت و دیدار با مدیرعامل این شرکت، اظهار کرد: علی‌رغم تمام مشکلات شرکت فولاد سفیددشت با تلاش و همت مدیران و کارکنان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» گام‌های بزرگی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: موفقیت‌های حاصل‌شده مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان مجموعه و کار جهادی آن‌ها است.

گفتنی است، سردار «منوچهر امان الهی» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت فولاد «سفیددشت» در جریان آخرین وضعیت تولید و اجرای پروژه‌های این شرکت قرار گرفت.