اولین پویش جامعه سبز اندیش در مجتمع معدنی چادرملو برگزار گردید
اولین پویش جامعه سبز اندیش در مجتمع معدنی چادرملو برگزار گردید
اقتصادوتجارت : جمعی از دوستداران محیط زیست و اعضای انجمن‌ جامعه سبز اندیش در اقدامی نمادین به یاری پاکبانان شتافته و محوطه اطراف خطوط تولید این مجتمع را از وجود زباله و پسماند پاکسازی کردند.

به گزارش خبرنگار ما،این اقدام خودجوش زیست محیطی، امروز و با همکاری تعدادی از پرسنل شاغل در مجتمع معدنی چادرملو و اعضای انجمن‌های زیست محیطی و ورزشی انجام گردید.
مهندس جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو و از دوستداران محیط زیست در حاشیه این آیین پاکسازی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر و با توجه به مبتلا شدن تعدادی از کارکنان بخش خدمات به این بیماری، اعضای انجمن‌ درخواست حمایت و کمک به کارکنان این بخش جهت پاکسازی را داشتند.
مهندس جهانی افزود: در این اقدام نمادین بیش از ۶۰ نفر از پرسنل و اعضای انجمن‌ زیست محیطی و ورزشی این مجموعه حضور داشتند که به جمع آوری پسماندها و زباله های به جا مانده پرداختند
وی ضمن تشکر و قدردانی از تمام پرسنلی که در این پویش حضور داشتند، افزود: بنا داریم با همکاری پرسنل این مجتمع و در جهت حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی محیط کار،این قبیل برنامه ها را در طول سال به صورت مداوم اجرا کنیم. وی جلب مشارکت‌های کارکنان برای پاکیزه نگاه داشتن محیط‌ کار و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت و محیط زیست را از مهمترین اهداف این برنامه ها در آینده عنوان کرد.
لازم به ذکر است در این برنامه با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرکت‌کنندگان ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشت از ماسک و دستکش استفاده کرده و زباله‌ها را داخل کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری و در مکان مشخصی قرار دادند تا توسط کارکنان خدمات به سایت پسماند زباله منتقل شود.