به گزارش روابط عمومی؛ در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عالی بانک ایران زمین مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان بانک را اولویت و هدف اصلی بانکداری هیبرید بیان کرد و گفت: بانکداری هیبرید به عنوان نسل جدید بانکداری در نظام بانکی کشور، پنجره تازه ای را در حوزه ارائه خدمات ویژه و خاص به روی مشتریان گشوده است.
🔹پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در شعبه هیبرید افزود: در بانکداری هیبرید مشتریان می توانند کلیه خدماتی را که به صورت حضوری از بانک دریافت می کردند به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه یا تبلت خود دریافت نمایند.
🔹وی خاطر نشان کرد: شعبه هیبرید تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربهای به یادماندنی است.
🔹در این مراسم اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین انتقال سرویس و خدمات بانکداری سنتی به بانکداری هیبرید را از اقدامات اصلی این معاونت بیان کرد و گفت: کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با بررسی و مطالعه نیازهای مشتریان در شعب، سرویس هایی را که بیشترین میزان درخواست را از سوی مشتریان داشت، جداسازی کرده و متناسب با آن با حفظ روابط و قوانین رگولاتوری برای شعبه هیبرید تولید کردند.
🔹باباپور با اشاره به ساختارهای ایجاد شده برای راه اندازی شعبه هیبرید، افزود: با همکاری مدیر امور سازمان و برنامه ریزی ساختارهای لازم برای راه اندازی شعبه هیبرید ایجاد شد و پس از تصویب مدیریت عالی بانک و هماهنگی با مدیر امور شعب بانک اولین شعبه هیبرید با رویکرد ارائه خدمات غیرحضوری افتتاح شد.
🔹معاون فناوری اطلاعات یکی از ویژگی های شعب هیبرید را ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان بیان کرد و گفت: شعب هیبرید به صورت ۲۴ ساعته درخواست های مشتریان را دریافت کرده و در اولین سیکل کاری آن را انجام خواهد داد.
🔹باباپور افتتاح حساب و انتقال وجه ساتنا و پایا غیرحضوری را از اولین خدمات ارائه شده در شعبه هیبرید خواند و افزود: مشتریان می توانند به آسانی با نصب پلتفرم همراه پلاس فراز به صورت غیرحضوری اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و پس از انجام استعلام های لازم و احراز هویت، در شعبه هیبرید افتتاح حساب کنند. همچنین می توانند از طریق این پلتفرم جهت انتقال وجه بالاتر از ۲ میلیارد ریال اقدام کنند.
🔹وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت برای شعب هیبرید برنامه ریزی شده است که در کنار بخش عملیاتی، بخش پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایجاد شده تا مشتریان بتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در کمترین زمان سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کنند.