اقداماتی فاخر در حوزه HSE شهر تهران انجام شده است
اقداماتی فاخر در حوزه HSE شهر تهران انجام شده است
️اقتصادوتجارت : نخستین جلسه شورای عالی HSE شهرداری تهران با هدف بررسی نظام‌نامه HSE و موضوعات مرتبط با ایمنی، سلامت و محیط زیست شهر با حضور شهردار تهران برگزار شد.

️به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این جلسه علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان این که یکی از دغدغه‌های اساسی شهرداری و شورای شهر حفظ ایمنی، سلامت و محیط زیست است ، یادآور شد: اگر به این موضوعات توجه نداشته باشیم در عمل از ایمنی دور شده و باید منتظر حوادث متعدد در شهر تهران باشیم.

️وی ضمن اشاره به این نکته که مجموعه مدیریت شهری با لحاظ این موارد مهمترین خدمات را به مردم ارائه می‌کند، از اقدامات انجام گرفته در حوزه HSE، تصویب نظامنامه و راه‌اندازی دبیرخانه این موضوع در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان زحمتی فاخر و قابل توجه یاد کرد و خاطرنشان کرد: از خالقان آن تشکر می‌کنم و امیدوارم از این به بعد شاهد عملیاتی شدنش باشیم و همه بخش‌های مجموعه شهرداری به اجرای درست آن کمک کنند.

️وی گفت: چون مجموعه ما مشارکتی است امیدوارم همه دستگاه‌ها کمک کنند تا شرایط را به سمت مشارکت مردم ببریم و میدان عمل را به آنها واگذار کنیم تا چشم بینای ما و ناظری جدی برای رعایت این اصول در شهر باشند. همچنین آنچه ناظر به مجموعه مدیریت شهری است فراهم کردن مقدمات اجرای این طرح است.

️وی با اظهار امیدواری در خصوص تدوین دستورالعمل اجرایی HSE در شهر تهران ، یادآور شد: نکته بعد ناظر به منابع است که در این زمینه باید چارچوب‌های بودجه‌ای آن نیز مشخص شود.

️وی گفت: آنچه تاکنون انجام شده، اقدامی فاخر است اما آغاز راه است و نیازمند این است که در مسیر مشخصی تکمیل شود ، چون شهر موجودی زنده است و باید این پویایی را در نظر گرفت و طرح را کامل کرد.