افتخار آفرینی مبین در صنعت انرژی کشور
افتخار آفرینی مبین در صنعت انرژی کشور
اقتصادوتجارت : موفقیت شرکت مبین انرژی خلیج فارس در تولید بی‌وقفه برق برای مدت هفت سال، به لطف دانش و ظرفیت‌های داخلی، به نقطه عطفی در تأمین انرژی پایدار برای صنایع پتروشیمی کشور تبدیل شده است.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده برق در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و تلاش‌های متخصصان داخلی، نقش اساسی در تأمین برق مورد نیاز صنایع بزرگ از جمله پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های منطقه ایفا نماید.

جناب آقای مهندس فرزانه، مدیرعامل شرکت مبین انرژی در این باره گفت: “این موفقیت حاصل برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بی‌وقفه تیم فنی و اجرایی ما است. ما به دنبال توسعه در تولید و افزایش بهره‌وری در این بخش هستیم تا به نیاز مشتریان خود در تأمین انرژی پایدار و مطمئن پاسخ دهیم .”

این دستاورد در شرایطی حاصل شده است که تأمین انرژی پایدار با چالش‌های بسیاری از جمله قطع گاز صنایع در زمستان مواجه بوده، اما شرکت مبین انرژی خلیج فارس با استفاده از تخصص کارشناسان خود و مدیریت صحیح مصرف توانسته این چالش‌ها را پشت سر بگذارد و به یک الگو و پشتیبانی قابل اتکا در صنعت پتروشیمی کشور تبدیل گردد.