استقبال بی نظیر شرکت‌های دانش بنیان از غرفه اکسین در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش
استقبال بی نظیر شرکت‌های دانش بنیان از غرفه اکسین در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش
اقتصادوتجارت : با آغاز به کار نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره زیبای کیش، غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری و یکی از غرفه های توانمندی داخلی تولید کننده ورق‌های عریض فولادی میزبان شرکت های دانش بنیان بود.

جمع کثیری از کارشناسان‌ و نمایندگان شرکت های دانش بنیان با حضور در غرفه فولاد اکسین در خصوص همکاری های مشترک با شرکت فولاد اکسین خوزستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غرفه فولاد اکسین خوزستان که در سالن B غرفه ۴۴ نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش قرار داد در روز دوم این نمایشگاه میزبان شرکت های دانش بنیان بود و این شرکت ها با دستاوردها و تولیدات و محصولات این شرکت آشنا شدند و با کارشناسان فروش شرکت بحث و گفت و گو کردند.

در روز دوم نمایشگاه همچنین جمعی از صنعتگران و نمایندگان شرکت‌های فولادی داخلی و خارجی با حضور در غرفه فولاد اکسین خوزستان با مدیران و کارشناسان این شرکت بحث و گفت وگو کردند و از دستاوردهای این شرکت مطلع شدند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور و خاورمیانه و شمال آفریقا با حضور در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در کیش به دنبال معرفی توانمندی های خود به عنوان بازوی توسعه دهنده صنعت نفت کشور است.

یکی از محصولات مهم فولاد اکسین، ورق های API یکی از انواع ورق های فولادی است که تحت استانداردهای API برای استفاده و تامین نیازهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این محصول با استفاده از فناوری های خاص، صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بازوی توسعه دهنده صنایع داخلی ضمن حضور در بزرگترین رویداد فولادی کشور با معرفی محصولات جدید، آمادگی و توانمندی خود را در جهت عقد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی در جهت افزایش ارتباطات و تعاملات و دستیابی به بازارهای جدید و برگزاری نشست های تخصصی با متخصصان داخلی و خارجی و شرکت های دانش بنیان به منصه ی ظهور خواهد رسانید.

براساس این گزارش غرفه فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ از که از یکم تا سوم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های جزیره کیش با حضور بیش از ۳۸۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می گردد، در سالن B غرفه شماره ۴۴ قرار داد.