از کتاب «روایت روزگار قرنطینه» رونمایی شد
از کتاب «روایت روزگار قرنطینه» رونمایی شد
اقتصادوتجارت : کتاب «روایت روزگار قرنطینه» حاوی یادداشت های ۹۹ نفر از اهالی رسانه سیرجان، صبح امروز در آئینی با حضور خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، مدیران و اهالی رسانه‌های شهرستان سیرجان رونمایی شد.

در این کتاب ۵۰۰ صفحه‌ای، یادداشت ها و خاطرات اهالی رسانه سیرجان در دوران قرنطینه عمومی شیوع بیماری کرونا با حمایت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر، گردآوری مصطفی زیدآبادی، ویراستاری بیژن‌ادبی و بازبینی مجتبی احمدزاده و انتشارات هست، به رشته تحریر درآمده است.

دکتر محمدجواد فریدونی معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر در این آئین از تلاش‌های رسانه ها در آگاهی‌رسانی مقابله با کرونا تشکر کرد و گفت: گل‌گهر در کنار وظایف و ماموریت‌های تولیدی، معدنی و صنعتی خود همواره سعی‌کرده در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، در حوزه‌های مختلف سلامت، فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز به خوبی نقش‌آفرینی کند.

دکتر محمد موقری‌پور معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این مراسم با تاکید بر همراهی همیشگی شرکت گل‌گهر، تهیه این کتاب را اقدامی ارزشمند در دوران کرونا خواند و گفت: گل‌گهر و شرکت‌های هم‌گروه با اهدای تجهیزات حفاظت فردی، برخی دستگاه‌های مورد نیاز مدیریت بیماری کرونا و بعضا حمایت‌های مالی در پشتیبانی این جبهه در میدان مقابله با کرونا کوشش کردند که قابل تقدیر است؛ رسانه ها هم با اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب، یاری‌گر حوزه سلامت بوده‌اند.

صحبت‌های گردآورنده کتاب، ایراد سخنرانی چند تن از پیشکسوتان رسانه سیرجان و تقدیر از دست اندرکاران کتاب از دیگر برنامه های این آئین رونمایی بود.