ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی در جزیره کیش
ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی در جزیره کیش
اقتصادوتجارت : سعید پورزادی در بازدید از فعالیت برخی از کمیته های ۱۳ گانه ستاد نوروزی به ویژه کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی؛ از نیروهای زحمتکش این مجموعه در راستای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی از مسوولان سازمان و شرکت های تابعه عصر جمعه ۴ فروردین در بازدید از بندرگاه و فرودگاه کیش، گفت: افزایش لندینگ کرافت ها، شناورهای مسافری و ارائه خدمات شایسته به مسافران ورودی زمینه ساز جلب رضایتمندی و ترغیب سفرهای مجدد به جزیره می شود.

پورزادی فعالیت شناورهای دریایی و نحوه عملکرد شبانه روزی پرسنل کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در چند روز گذشته به علت نا مساعد شدن شرایط جوی و خروج به هنگام خودورها از جزیره کیش در حوزه ترافیک خودرویی موفق عمل کردیم.

وی همچنین بر ارائه خدمات فرودگاهی و ایفای نقش خطیر حوزه های مختلف به ویژه شرکت های هواپیمایی، پلیس فرودگاه، حراست و آتش نشانی اشاره کرد و اظهار داشت: برج مراقبت فرودگاهی کیش با تلاش و زحمات شبانه روزی؛ نقش بسزایی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی را ایفا می کند.

بر اساس این گزارش، از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین امسال تعداد ۸۹ هزار و ۷۳۳ مسافر از طریق مسیرهای دریایی و هوایی از اقصی نقاط کشور به جزیره کیش سفر کرده اند.