اجرای چهارمین هفته از طرح محله شهید با حضور شهردار منطقه ۱۹
اجرای چهارمین هفته از طرح محله شهید با حضور شهردار منطقه ۱۹
اقتصادوتجارت : طرح تحول در نگهداشت شهر با تکریم و رسیدگی به معابر محل سکونت خانواده معظم شهدا در چهارمین هفته پیاپی از اجرای این طرح انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: در راستای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر از ابتدای اجرای این طرح روزهای پنجشنبه به تکریم و رسیدگی به معابر محل سکونت خانواده معظم شهدای این منطقه بعنوان افتخارات محلات، اختصاص یافته بطوریکه ساکنین این کوچه ها برکت وجود خانوده های معظم شهدا را در این طرح درک کردند.

در همین راستا نیز طی برنامه ای ویژه ای با خانواده های معظم شهدا در نواحی پنجگانه دیدار و علاوه بر رسیدگی به کوچه های محل سکونت آنها و تحول سیمای بصری معابر در قالب اقداماتی همچون نظافت و پاکسازی معبر، لایروبی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن، اجرای طرح کاپ، طعمه گذاری،رنگ آمیزی دیوار، حذف زواید بصری و… با بکارگیری بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی، درخواست های آنها جمع آوری و در برنامه اجرایی شهرداری این منطقه قرار گرفت.

هدایت ادامه داد: طی این برنامه از خانواده های علی توده فلاح در محله بهمنیار، شهید مصطفی موسوی در محله شریعتی جنوبی، شهید علی اکبر عیسی بیگلو در محله شهید کاظمی، شهید حسن محمودیان در شهرک گلریز و شهید بهرام اصغرزاده در روستای باغ رضوان بازدید و ضمن تقدیر از این عزیزان به مهمترین درخواست های آن ها در حوزه وظایف شهرداری رسیدگی شد.

براساس این گزارش طرح محله شهید با اجرای کارویژه در قالب استقرار ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمات غربالگری رایگان به خانواده شهید و همسایگان در خیابان یعقوبی (واقع در خیابان شهید زلفی) همراه بود.

در این مراسم مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن قدردانی از صبرو شکیبایی خانواده معظم شهید مصطفی موسوی خواستار پیگیری درخواست آنها از مدیریت شهری منطقه در حوزه شهری شد.

همچنین تکریم خانواده شهید در ناحیه ۲ با اجرای گروه تواشیح، میز یاد بود شهید و اهدای هدیه همراه بود.