ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران به سفرای کشورهای مسلمان واقع در منطقه۲
ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران به سفرای کشورهای مسلمان واقع در منطقه۲
اقتصادوتجارت : به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) ،پیام تبریک شهردار تهران توسط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه 2به سفارتخانه های الجزایر، تونس، مالزی و امارات که در منطقه2 واقع شده اند ابلاغ شد

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه به مناسبت هفته وحدت به عنوان نماینده مدیران شهری با حضور در سفارتخانه های واقع در منطقه ۲ و دیدار با سفرا پیام تبریک شهردار تهران را به آنها ابلاغ کرد.
وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اینکه منطقه۲ افتخار دارد تا میزبان سفیران و نمایندگان سایر کشورها است، اظهار کرد: مدیریت شهری دست دوستی و مهر شما را می فشارد و خواستار تعاملات فرهنگی با سایر کشورهای اسلامی باشد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۲در پایان ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ،روزهای آتی سرشار از خیر و نیکی وبه دور از هرگونه بیماری برای همه جهانیان و مسلمانان باشد .
شایان ذکر است در این دیدار صمیمی، پیام تبریک علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت هفته وحدت وولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) به سفرای کشورهای الجزایر،تونس ،مالزی و امارات در تهران ابلاغ شد.