<br>ابراز رضایت وزیر اقتصاد از وضعیت انبارهای اموال تملیکی
<br>ابراز رضایت وزیر اقتصاد از وضعیت انبارهای اموال تملیکی
اقتصادوتجارت : وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان تهران از وضعیت این انبارها ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه و در بازدیدی سرزده از انبارهای اموال تملیکی استان تهران، ضمن قابل مقایسه ندانستن وضعیت فعلی انبارهای اموال تملیکی با گذشته بیان داشت: در دوران مدیریت فعلی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شاهد اتفاقات خوبی از جمله تعیین تکلیف کالاها و ساماندهی و به روز شدن وضعیت انبارها هستیم که شایسته تقدیر است که با شرایط پیشین همین انبارها قابل مقایسه نیست.

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز ضمن تشکر از حمایت های وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: بی شک اتفاقات خوب و مثبتی که در دوران تحولی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در یک سال اخیر اتفاق افتاده است در سایه حمایت و درایت وزیر محترم اقتصاد و تلاش و اهتمام جدی مجموعه کادر مدیریتی و اجرایی سازمان اموال تملیکی محقق شده است.

وزیر اقتصاد در حاشیه این بازدید با صدور دستورات لازم به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و دیگر دستگاه های زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی، شرایط را برای ادامه مسیر تحولی در این وزارتخانه تسهیل کرد.