آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب گل گهر برگزار شد
آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب گل گهر برگزار شد
اقتصادوتجارت : مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر، با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر عامل شرکت گل‌گهر، اعضای شورای تامین، مسئولان شهرستان و معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر برگزار شد و در این مراسم از مولفان حوزه دینی و دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر نمایشگاه کتاب گل‌گهر که به دلیل استقبال مردم یک روز تمدید شد، پس از هشت روز برگزاری باشگوه، به کار خود پایان داد.

   در مراسم اختتامیه این نمایشگاه حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در اهمیت کتاب و با توجه به قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی گفت: آنچه از علوم مختلف در دانشگاه‌های  دنیا تدریس می‌شود همه از قرآن و کلمات نورانی اهل بیت است که آن را برای ما تفسیر و تبیین کرده‌اند.

   وی افزود: پیشرفت‌های کنونی بشر صرفا دو کلمه از علم است که از این کتاب استفاده شده و ٢٥ کلمه علم با ظهور امام زمان آشکار خواهد شد تا تحولی بزرگ در دنیا اتفاق بیفتد.

  امام جمعه سیرجان تاکید کرد: با کتاب مانوس باشید، رهبر معظم انقلاب هم اهل کتاب هستند و ایشان تاکید زیادی بر کتاب خوانی دارند.

   گفتنی است این مراسم  با برنامه‌هایی چون اجرای گروه تواشیح و مولودی خوانی همراه بود و در پایان مراسم از مولفان حوزه دینی و دفاع مقدس سیرجان تجلیل شد.