به گزارش روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان از روسای شعب منطقه خواست تا گزارش کاملی از وضعیت شعبه خود در چهار ماهه نخست سال جاری ارائه کنند و گفت: آموزش مستمر همکاران در حوزه امور بانکی پایه و اساس موفقیت یک بنگاه اقتصادی است و لازم است تمامی کارکنان نسبت به مطالعه دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک و همچنین گذراندن دوره های کاربردی مانند بازاریابی، حقوق بانکی، فن بیان اقدام کرده تا در زمان آزمون ارتقای شغلی آمادگی کامل را داشته باشند.
🔹ترویجی ضمن تاکید بر تلاش مضاعف کارکنان، افزود: همکاران شعب با بررسی پتانسیل منطقه، بازارهای هدف را شناسایی کرده و با معرفی دقیق سرویس های بانک، مشتریان بانک را جذب نمایند.
🔹مدیر منطقه بر نظافت و آراستگی فضای شعب و نظم دهی به بایگانی ها تاکید کرد و گفت: حفظ آراستگی و پوشش همکاران به جهت کسب رضایت مشتریان بسیار ضروری است و این امر را عاملی مهم در جذب مشتریان بالقوه بیان کرد.
🔹در این جلسه مصطفی شبانیان معاون منطقه در خصوص طرح های جدید بانک از جمله طرح تسهیلاتی تدبیر و کارت اعتباری انتخاب پلاس مطالبی را مطرح کرد و از همکاران خواست تا به صورت روزانه به شرکت ها و مراکز تجاری اطراف شعبه خود رفته و این محصولات را به مشتریان معرفی کنند.
🔹در پایان از همکاران پرتلاش منطقه در طرح استانی متصدیان بانکی و همچنین میثم راجع به عنوان بازاریاب برتر تقدیر و قدردانی شد.