اقتصادوتجارت : عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۵ از مجموعه های ورزشی بهشت امام رضا (ع) و سید جلال حسینی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۵، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران و احسان شریفی شهردار منطقه ۵ به همراه جمعی از خیرین، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از مجموعه فرهنگی، خدماتی و ورزشی بهشت امام رضا علیه السلام بازدید کردند.

🔻در این مجموعه ورزشی به همت خیرین و همکاری شهرداری منطقه ۵، مرکز درمانی ویژه افراد دارای معلولیت و جانباز آماده بهره برداری می باشد.

🔻همچنین در ادامه آخوندی و شریفی به همراه جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران از مجموعه ورزشی در حال احداث سید جلال حسینی در محله کوهسار نیز بازدید کردند.

🔻این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری خصوصی فوتبالیست پیشکسوت ملی، سید جلال حسینی و اداره ورزش و جوانان استان تهران در حال آماده سازی برای افتتاح در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع) می باشد.

🔻گفتنی است محله کوهسار دچار کمبود سرانه ورزشی است که با افتتاح این مجموعه ورزشی ضمن افزایش سرانه ورزشی در محله کن و کوهسار، موجب برقراری عدالت در میان محلات مختلف خواهد شد.