آماده سازی بوستان های شمال شرق تهران در آستانه روز طبیعت
آماده سازی بوستان های شمال شرق تهران در آستانه روز طبیعت
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه 4 از تجهیز و آماده سازی بوستان های منطقه خبر داد و گفت: همزمان با عید نوروز و استقبال شایسته از مسافران نوروزی و شهروندان و در آستانه روز طبیعت بوستان های شهر تجهیز و مناسب سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “محمدرضا پوریافر” در این باره گفت: در روزهای زیبای فصل بهار و حضور گسترده مسافران نوروزی در شهر و همچنین استفاده بیشتر شهروندان از بوستان های منطقه به ویژه روز سیزدهم فروردین تمامی بوستان های شمال شرق تهران مناسب سازی شد.
او گفت: در این طرح با کاشت گل و گونه های گیاهی مختلف در بوستان های مجیدیه، یاس فاطمی، الغدیر، ارکیده، صدف، ساحل، پلیس، رسالت ، ولیعصر، ملت، تولد و … به استقبال مسافران نوروزی رفتیم.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به زیباسازی لچکی ها و فضاهای سبز در گوشه گوشه منطقه افزود: در این راستا معابر و لچکی های پرتردد منطقه به انواع گل ها و گونه های گیاهی مزین شد.
وی افزود: در این طرح انواع گونه های گیاهی از جمله بربریس، خرزهره و یاس هلندی به سرانه فضای سبز منطقه افزوده شد.
شهردار منطقه ۴ گفت: در روز زیبای طبیعت در بوستان های منتخب که از قبل نام آنها اطلاع رسانی شده است نماز جماعت اقامه خواهد شد.
پوریافر در پایان با اشاره به دیگر فعالیت های این حوزه در بوستان ها گفت: رنگ آمیزی نیمکت ها، تعمیر و نظافت المان های بوستانی از جمله دستگاه های ورزشی و بازی های کودکانه، مرمت آبخوری های معیوب، ترمیم جداول، آب نماها، تابلوهای راهنمایی و شناسایی در بوستان ها ، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان ها و … از دیگر اقدامات بهاری این حوزه است.