آماده باش کامل نواحی مختلف شهرداری منطقه هجده در شب بارانی
آماده باش کامل نواحی مختلف شهرداری منطقه هجده در شب بارانی
اقتصادوتجارت : یعقوب هوشیار درباره آخرین وضعیت معابر همزمان با ادامه بارش باران در محلات منطقه ۱۸ شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

اقتصادوتجارت ؛ شهردار منطقه ۱۸ در تشریح آخرین وضعیت معابر، مسیل ها و انهار منطقه با توجه به گذشت چند ساعت از بارش باران در پایتخت گفت: بارش باران از بعد از ظهر امروز به شکل یکنواخت در سطح پایتخت آغاز شد که این بارش باران همراه با کاهش دماست و به همین منظور در برخی نقاط مشخص در معابر اصلی و بزرگراهی اکیپ های ویژه مستقر شده است.
وی افزود: در تمامی نواحی منطقه ۱۸ آمادگی کامل از سوی نیروهای ستادی و نواحی وجود دارد و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی اوج بارش ها از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد جمعه است و از این ساعت به بعد از شدت بارش ها در تهران کاسته می شود.
یعقوب هوشیار ادامه داد: گشت نیروهای خدمات شهری شهرداری و رصد نواحی بطور مستمر در حال انجام است و تا به این لحظه گزارش خاصی از آبگرفتگی در معابر منطقه نداشتیم و همزمان با برگ ریزان نیروهای خدمات شهری در حال رفت و روب معابر نیز هستند تا از انتقال برگ ها به انهار و جوی ها جلوگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: به مانند بارش های گذشته، تعداد نیروهای به کار گرفته شده در بارش های عصر با تمامی شیفت های کاری و بطور ۲۴ ساعته است.