آغاز عملیات ساماندهی گاردریل بزرگراه های منطقه۲
آغاز عملیات ساماندهی گاردریل بزرگراه های منطقه۲
اقتصادوتجارت : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲گفت: به منظور ارتقای ایمنی تردد در معابر شهری و بزرگراهی،عملیات تعمیر و نگهداری گاردریل بزرگراه ها اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، حسین کریمی ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ‌ با اشاره به اینکه نبود گاردریل و علائم، موجب اختالات ترافیکی و تصادفات متعدد در بزرگراه و معابر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه گاردریل‌ها باعث حفاظت از تأسیسات کنار بزرگراه می‌شود و از انحراف وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند، تعمیر و تعویض آنها به‌طور مستمر در برنامه‌های این معاونت قرار دارد.
وی افزود: در اجرای این طرح ۵۵۵متر طول از گاردریل بزرگراه های یادگارامام (ره)،شهید چمران،هاشمی رفسنجانی،شهید حکیم مرمت و نصب شد.
کریمی گفت: با توجه به اهمیت ضرورت ایمنی در معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی، پس از رصد و پایش معابر بزرگراهی توسط تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ، طرح ساماندهی تجهیزات ترافیکی دردستور کار قرار گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: همزمان با اقدامات اجرایی در بزرگراه ها، عملیات نصب و ساماندهی تجهیزات ترافیکی در معابر شهری نیز در حال انجام است.