آسایش ، امنیت و آرامش سرزمین ایران مدیون خون شهداست
آسایش ، امنیت و آرامش سرزمین ایران مدیون خون شهداست
اقتصادوتجارت : مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه هر آنچه که آسایش ، امنیت و آرامش در سرزمین ایران داریم مدیون خون شهداست ، گفت : افتخار ما خدمت به نظام است نظامی که با خون شهدا آبیاری شده و عزیزانی جان شان را برای عزت و افتخار این سرزمین اهدا کردند.

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط‌ عمومی و اموربین سازمان منطقه آزاد چابهار عبدالرحیم کُردی در آئین رونمایی از میدان سردار شهید نادر مهدوی با اعلام مطلب بالا افزود: شانزدهم مهر ماه امسال توفیق شرکت در مراسم یادواره بود شهدای نیروی دریایی سپاه را داشتم عزیزان موضوعی را مطرح کردند در ارتباط با نام‌گذاری میدان سردار شهید نادر مهدوی که افتخار ، عزت و از شهدای شاخص نیروی دریایی سپاه است ، خیلی حیفم آمد در محدوده ای که نیروی دریایی سپاه حضور موثری دارد میدانی به همین نام نداشته باشیم.

کردی خاطر نشان ساخت؛ حضور تاثیر گذار نیروی دریایی سپاه در محدوده منطقه آزاد چابهار به عنوان یکی از ضامنان امنیت دریا برای ما ضمن بستر سازی توسعه اقتصادی ، افتخار آفرینی در جنگ اقتصادی را نیز به همراه دارد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در ادامه افزود : انشالله این میدان برای همه ما یاد و خاطره حضور این عزیز را همیشه زنده خواهد کرد و روش و منش آن شهید بزرگمرد سرمشق زندگی ما باشد.

کردی گفت : توجهی که مقام معظم رهبری به نام ، یاد و روش شهدا برای زیستن و فعالیت کردن دارند الگوی ما برای ادامه راه این عزیزان است.

سرهنگ نوذری فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) سپاه چابهار گفت : شهید نادر مهدوی از شهدای شاخص و به نوعی شاخص ترین شهید نیروی دریایی سپاه است، عزیزی که خودش و یاران شهیدش در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس در طول جنگ تحمیلی شرکت داشتند و به نوعی آمریکا را در آن زمان در هم شکستند.

سرهنگ نوذری افزود : در مراسمی که ۱۶ مهر ماه امسال به مناسبت یاد واره شهدای نیروی دریایی سپاه داشتیم ، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار اولین مسئولی بود که به درخواست ما مبنی بر نامگذاری این میدان لبیک گفتند که جا دارد از اقدام فرهنگی و اعتقادی ایشان تشکر کنیم.