۶۹درصد درخواست های مردم جزیره قشم از سوی سازمان منطقه آزاد قشم اقدام شد
۶۹درصد درخواست های مردم جزیره قشم از سوی سازمان منطقه آزاد قشم اقدام شد
شبکه اقتصادوتجارت : مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۶۹درصد درخواست های ارایه شده از سوی مردم جزیره قشم به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدام و نتیجه آنها به درخواست کنندگان اعلام شده است.

 نریمان توکلی جویباری روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: تعداد کل این درخواست ها ۱۰۸ فقره بوده است که به ۷۴ درخواست یعنی ۶۹ درصد آنها از سوی سازمان منطقه آزاد قشم پاسخ لازم داده شده است.
وی گفت: ۲۰ درصد کل این درخواست ها یعنی ۲۲ درخواست را هم به علت اینکه مدارک و مستندات لازم از سوی درخواست کنندگان ارائه نشده است و به محض تکمیل مدارک از سوی درخواست کنندگان، اقدام لازم را برای اجابت خواسته های آنان انجام بدهیم.
به گفته وی ۱۲ درخواست باقی مانده هم که معادل ۱۱درصد کل درخواست هاست نیز در دست بررسی کارشناسان ذیربط در سازمان است تا به نحو مقتضی به آنها پاسخ داده شود.
توکلی جویباری درباره محتوای درخواست ها هم گفت: اهم درخواست ها مربوط به تقاضای زمین برای اجرای پروژه ها در زمینه های مسکونی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، تولیدی، صنعتی، فضای سبز و مانند اینها بوده است.
به گفته وی درخواست برای اشتغال، کسب مجوز برای راه اندازی کسب و کار و تمدید مجوزها از دیگر درخواست های ارایه شده به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بوده است.
مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از دیدارهای جداگانه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم با حدود ۱۰۰نفر از فعالین حوزه گردشگری و همچنین حدود ۷۰نفر از فعالین حوزه های صنعت، شیلات و دامداری جزیره قشم خبر داد و گفت: در این دیدارها مسایل و مشکلات این حوزه ها از سوی این فعالین مطرح و پاسخ های لازم از سوی مدیرعامل و سایر معاونان و مدیران ذیربط سازمان ارائه شد.
وی یادآور شد: درخواست های مردمی شخصا توسط خود درخواست کنندگان در دیدار چهره به چهره رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم که در اواخر سال گذشته در محل مرکز بین المللی رشد قشم صورت گرفت، به سازمان ارائه شد