پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درپی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی
پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درپی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی
اقتصادوتجارت : دکتر محسن قدیری ، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت فقیه عالیقدر، عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی رضوان‌الله‌علیه ، یار ثابت‌قدم انقلاب وامام خمینی (ره) و رهبری مایه‌ی تالّم همه‌ی کسانی است که به مقام علمی و خدمات با ارزش ایشان به نظام اسلامی آگاه هستند.

آیت‌الله امامی‌کاشانی در طول حیات بابرکت خویش به‌عنوان شخصیتی بااخلاق و متانت و عالمی بزرگوار در ترویج معارف اسلامی و شعائر دینی و مذهبی اهتمام داشتند و در دوران نهضت اسلامی علیه رژیم ستم‌شاهی با نقش‌آفرینی فکری و انجام سخنرانی‌های روشنگرانه در مساجد تهران تلاش فراوانی در راه دشوار به‌ثمر نشستن آرمان‌های حق‌طلبانه و تحقق نظام اسلامی ایفا نمودند.

سوابق انقلابی و مبارزات دوران طاغوت در کنار حضور پیوسته و همیشگی در همه‌ی دورانهای انقلاب و اشتغال به مسئولیتهای خطیر همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان،مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست دیوان عدالت اداری، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت تهران، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری و دبیری جامعه روحانیت مبارز تهران در کنار فعالیت علمی و فقهی، شخصیتی جامع و اثرگذار از این عالم جلیل پدید آورده بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و حوزه‌های محترم علمیه، اساتید و طلاب مدرسهٔ عالی شهید مطهری، شاگردان و ارادتمندان و مردم شریف تهران و کاشان و بیت مکرم، برای این فقیه وارسته رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان