به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارتنو؛ مهردادغلامزاده با بیان این که تحول دیجیتال به معنای تغییر طرز فکرو مسیر و نحوه اداره کردن سازمان، در بیمه تجارتنو شروع شده است، گفت این شرکت چهارچوبی به منظور پیاده سازی تحول دیجیتال تعریف و بر همان اساس در حال حرکت است.
وی با اشاره به برگزیده شدن بیمه تجارتنو در ارزیابی تحول دیجیتال که به تازگی صورت گرفته است، گفت: شرکت در این حوزه سرمایه گذاری لازم را انجام داده و معتقد است دستاوردهای این بخش در آینده نزدیک می تواند نمونه تازهای از فعالیت بیمهگری را در کشور به نمایش بگذارد .
غلامزاده همچنین تجربه مشتری، مدل کسب و کار، فرآیندها و تجربه کارکنان را چهار حوزه اساسی تحول دیجیتال خواند و در همین رابطه ایجاد تحول در مدل کسب و کار شرکت با توسعه پلتفرم بیمهگری باز را یک تحول جدی در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: بیمه تجارتنو بر روی ساخت یک اکوسیستم مورد نیاز خود، متمرکز شده است که آغازی بر یک راه تازه در این صنعت خواهد بود.