پاسخگویی شهردار منطقه ۸به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(۱۱۱)
پاسخگویی شهردار منطقه ۸به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(۱۱۱)
شبکه اقتصادوتجارت : شهردار و مدیران شهری منطقه 8 با حضور در سامانه سامد (تلفن 111)به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بودند.

گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۸،مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(۱۱۱)به سوالات ،مشکلات و در خواست های شهروندان پاسخ داد.
مهناز استقامتی گفت: در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف به خصوص حوزه خدمات شهری و معماری و شهرسازی پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت های مربوطه انجام شد.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت که به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است وتسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردمي و ايجاد بستر براي تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلي راه اندزاي سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شمار مي رود .