نی ریز جایگاه واقعی صنعت فولاد است*
نی ریز جایگاه واقعی صنعت فولاد است*
اقتصادوتجارت : مدیرعام مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به فرهنگ و قدمت باستانی نی ریز اظهار داشت: فولاد به اشتباه به نی ریز نیامده است و اینجا با توجه به قدمت این شهرستان ، جایگاه واقعی این صنعت است . باید طوری قدم برداریم که همگان به احترام ما کلاه از سر بردارند .

مصطفی پور افزود : اگر ما ایرانی هستیم ، اگر معتقد به جمهوری اسلامی هستیم ، ایران و جمهوری اسلامی ما همین جاست و باید همین محدوده خودمان را درست کنیم تا کشورمان پیشرفت کند . هر کس در هر جایگاهی است باید خودش را متعهد به نظام و کشورش بداند .

توسعه ، عدالت و شفافیت مهمترین اصول مجتمع فولاد غدیر نی ریز

مصطفی پور سال ۱۴۰۱ را سال طلایی مجتمع فولاد غدیر نی ریز عنوان کرد و با اشاره به پروژه خط انتقال آب ، مجموعه فرهنگی ورزشی آموزشی شهید سلیمانی ، پروژه تصفیه پساب صنعتی نی ریز و سایر پروژه های جنبی این مجتمع اظهار داشت: همه ما باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم و به خود ببالیم و از فرصت بدست آمده به نحو شایسته ای استفاده کنیم .

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز شفافیت ، توسعه و عدالت را مهمترین اصول این مجموعه در همه حوزه ها علی الخصوص حوزه مسئولیت های اجتماعی عنوان و تاکید کرد: ما در این حوزه در شهرستان نی ریز و هرجایی که لازم باشد کارهای زیرساختی را انجام خواهیم داد که دیگران دست به انجام آن نزده اند.

قطار پیشرفت نی ریز به راه افتاده است؛ به سنگ اندازی ها توجهی نمی کنیم

وی افزود: طبیعتا قطار شفافیت ، توسعه و عدالت وقتی راه بیفتد ، نباید انتظار داشت که همه دست بزنند . کم مهری ها و غرض ورزی هایی هم وجود دارد که برخی دوست دارند به این قطار سنگ پرتاب کنند . ما خیلی به این موضوعات توجهی نمی کنیم . و این شیطنت ها هیچ تاثیری در روند حرکت رو به جلوی ما ندارد . ما فقط بر مدار شفافیت ، توسعه و عدالت گام برخواهیم داشت.